Kirjeldus:
AGSB taastav lisand firmalt Atomium.
Välja töötatud automaatkäigukastidele. Toote efektiivsus kestab kuni järgmise käigukastiõli vahetuseni.
TOIMETUS:
Atomium AGSB 80 tribotehniline pasta on mõeldud kasutamiseks automaatkäigukastides, igat tüüpi pidevalt muutuva ülekandega käigukastides (CVT) ja manuaalkäigukastides, mis on täidetud Dextron ATF-iga (punane õli). Töötlemine toimub ühe sammuna.
KASUTAMINE:
Lisage üks pakk Atomium AGSB 80 automaatkäigukasti või CVT olemasolevale vedelikule. Kui käigukastiõli täitemaht ületab 12 liitrit, lisage kaks pakki Atomium AGSB 80.
Pärast Atomium AGSB 80 pealekandmist sõitke sõidukiga tavapäraselt vähemalt 20 minutit enne järgmist planeeritud automaatkäigukasti või CVT vedeliku vahetust. TÄHTIS TEAVE:
Enne kasutamist loksutage Atomium AGSB 80 lisandiga anumat hoolikalt, kuni kogu looduslik sete (toimeained) on täielikult lahustunud.
Valage Atomium AGSB 80 lisand soojendatud käigukasti standardse täiteava kaudu.
Pärast Atomium AGSB 80 lisandi pealekandmist sõitke sõidukiga vähemalt 20 minutit mis tahes režiimis (normaalne töö).
Soovitame automaatkäigukasti töödelda Atomium lisandiga samaaegselt mootori töötlemisega või kohe pärast seda.
Seda määrdeainet ei soovitata kasutada mehaaniliselt lukustatud osades ja mehhanismides.
Atomium AGSB 80 lisand sobib igat tüüpi ATF-idega (sünteetilised automaatkäigukasti vedelikud) (punane õli) ega muuda nende omadusi. Käigukasti kõrge kaitsetaseme säilitamiseks soovitame töötlemist korrata iga käigukastiõli vahetuse järel (st iga 150 000–200 000 km järel).
KASUTAMISTÕHUD:
Taastab optimaalse käiguvahetuse, kõrvaldab käiguvahetuse šoki;
Parandab automaatkäigukasti ja CVT osade sujuvamat tööd, sealhulgas pärast suuremaid remonditöid (tänu adaptiivsele määrimisvõimele, mille eesmärk on optimeerida hõõrdumist vastastikku sobivate osade vahel);
Pikendab automaatkäigukastide ja CVT-de kasutusiga 1,5–2 korda (vähenenud kulumise tõttu);
Vähendab hõõrdekadusid automaatkäigukasti ja CVT-de komponentides (tänu parematele hõõrdeparameetritele);
Ei halvenda hõõrdesidurite jõudlust;
Pakub automaatkäigukastidele ja CVT-dele maksimaalset kaitset kulumise eest maksimaalse koormuse ja kõrge ümbritseva õhu temperatuuri korral;
Ei halvenda kummitoodete jõudlust;
Vähendab müra ja vibratsiooni (moodustades tugeva ja vastupidava määrdepehmenduse ning optimeerides vahesid);
Taastab laagrite ja hammasrataste optimaalsed vahed.




